Šī gada martā izskanēja informācija, ka Latvijā ienāk Vācijas zemo cenu veikalu tīkls "Lidl", kas daļai sabiedrības radīja prieku par iespējamām zemajām cenām, bet daļai – bažas par to, kas notiks ar vietējiem ražotājiem. Vēl Latvijā ienācis arī cits tirdzniecības milzis – "Ikea", kas sola vairāk nekā 400 darbavietu.

Izveidot uzņēmumu vai vadīt uzņēmējdarbību, kas darbojas ar peļņu, ir liels sasniegums, taču ikviens, kurš šajā nozarē izēdis vismaz pudu sāls, zina, ka uzņēmējdarbība ir joma, kurā nedrīkst gulēt uz lauriem un nepārtraukti jāstrādā pie biznesa attīstības.

Gandrīz ikvienā Latvijas augstskolā – gan valsts, gan privātajās - iespējams iegūt biznesa vai uzņēmējdarbības izglītību. Piedāvājums ir ļoti plašs, un arī pieprasījums ir saglabājies, neraugoties uz to, ka demogrāfiskās situācijas ietekmē studentu paliek mazāk. Tas ļauj secināt, ka jaunos un talantīgos cilvēkos interese par biznesu un uzņēmējdarbību ir liela.